Sivut:
- Arkisto
- Blogi
- Etusivu
- In English
- Kirjasto
- Koodauksen merkitys yhteiskunnassa
- Koodauksesta sanottua
- Koodaus opiskeluvälineenä
- Lehdistössä
- MOOC
- Opintopisteet Helsingin yliopiston Avoimessa yliopistossa
- OPS2016
- Osaamismerkit
- Osallistu
- R05An koodi
- Sample Page
- Sisältöjä
- Tekijät
- Tutkimusta Koodiaapisesta
- UKK
- Yhteisöt ja verkostot
- Yhteystiedot
Kategoriat:
Kirjoittajat:
- Eija Kalliala (1)
- Koodiaapinen-tiimi (1)
- Tarmo Toikkanen (46)
- Tero Toivanen (1)
- Vuokko Kangas (1)
Kuukausittain:
- toukokuu 2017
- syyskuu 2016
- heinäkuu 2016
- huhtikuu 2016
- maaliskuu 2016
- helmikuu 2016
- tammikuu 2016
- joulukuu 2015
- marraskuu 2015
- lokakuu 2015
- syyskuu 2015
- elokuu 2015
- heinäkuu 2015
- kesäkuu 2015
- huhtikuu 2015
Viimeiset artikkelit:
- Koodiaapinen vaikuttaa peruskoulussa
- R05AN K00D1 tulee kouluihin tänä syksynä
- Koodiaapisen suoritti keväällä lähes 500 opettajaa
- Koodaus kouluissa, kuulumiset ITK:sta
- Äänestä parasta oppimisen ratkaisua eEemeli-kilpailussa
- Osallistu tutkimukseen lasten ohjelmoinnin opetuksesta
- Kevään Koodiaapinen-MOOC käynnistyi
- Ensimmäinen gradu Koodiaapisesta julkaistu: opettajien asenteet ja valmiudet ohjelmoinnin opetukseen
- Syksyn MOOCin palautteet analysoitu
- ScratchJr-analyysiä syksyn 2015 koodiaapinen-Moocista
- Koodiaapisen vetäjät seminaarissa 16.2.
- Tervetuloa Koodiaapiseen keväällä 2016
- Koodiaapisen palaute- ja tutkimusaineistot on julkaistu
- 471 opettajaa suoritti Koodiaapinen-MOOCin loppuun saakka
- Koodiaapinen finaaliin Suomen avoimen tiedon kilpailussa
- Koodiaapisen loppukiri ja tulevat suunnitelmat
- Yli 10% oululaisista opettajista on mukana Koodiaapinen-MOOCissa
- Koodaus oppitunnilla käytännössä? Arto Niva kertoo
- Opettajat ohjelmoivat Scratch-projekteja
- Koodiaapinen Helsingin Sanomissa
- Ketkä osallistuvat Koodiaapinen MOOCiin? Alustavia tilastoja
- Vieraskynä: Matematiikka on taideaine
- Kevään Koodiaapisessa mukana Innokas-verkosto ja robotit
- Tuloksia MOOCin ensimmäisiltä 30 tunnilta
- 1500 opettajaa aloitti Koodiaapisen ohjelmointikurssin
- Euroopan koodiviikko alkaa huomenna
- Ohjelmointia alakouluun, opettajan opas
- Sokeakin oppilas voi koodata – muttei graafisessa ympäristössä
- Lehdistötiedote: Suomalaiset opettajat ohjelmoivat maailmanhistoriaa
- Kun kynä vaihtuu kolviin – Markus Översti kertoo koodauksesta
- Levottomatkin oppilaat ovat täysillä mukana – Sirpa Tikkala kertoo koodauksesta
- Ei kai MOOCiin osallistuminen estä työnhakua?
- Kurkista MOOCin kulisseihin, Tero Toivanen opastaa
- Tee gradu Koodiaapisesta
- Koodiaapinen-MOOC alkaa 10.10.2015
- Koodiaapinen mukana Netforumilla
- Suomalainen koulu ei pärjää ilman koodaamista
- Mielikuvitus näkyväksi ja omien rajojen ylittämistä – Virpi Takkinen kertoo koodauksesta
- Kerro omista koodauskokemuksistasi videolla
- Opettajien koodaus-MOOCin hahmotelmaa
- Oppilaiden paremmuusjärjestykset menevät uusiksi – Vuokko Kangas kertoo koodauksesta
- Jyväskylän yliopisto tarjoaa ohjelmointikursseja yläkoululaisille, jo 7 vuoden ajan
- Opettajien videohaastattelusarja alkaa: Arto Niva avaa pelin
- 10 teesiä koodauksesta koulussa
- Kommentoi ja täydennä kartoitusta
- Kirjantekijät muuttivat koodaamisen riemun paperinmakuiseksi pseudomatematiikaksi
- Kesätalkoiden satoa
- Ilmoita oppiainekohtaisia esimerkkejä Koodiaapiseen
- Koodiaapinen ITK 2015 -konferenssissa
- Rakennamme Koodiaapista
Vastaa